Már megint az előkék.

Igen, még mindig.

    Csoportban, fórumon, mindenhol utána néztem. Ne voltam teljesen biztos abban, hogy tavasszal meg nyáron a meleg vízben, amikor már a táplálék halak is előbújtak, jó ötlet-e a vékony drót előke. Eddig minden halam előke nélkül jött most viszont, hogy jobban beleástam magam, volt aki tapasztalatból írta, hogy baromság az előke.

    Mivel nem vagyok túlzottan határozott nő, ezért úgy döntöttem, hogy beszerzek egy kevlár előkét is. Olyan mint a fonott csak bele van szőve kevlár szál. "Predator Z Kevlar Leader" legalább is én ezt kaptam a WL-ben. 018as, 6kg szak.szilárdsággal, 20méteres kiadásban.

    Na, oké, ez tök jó meg minden. De sokak állítása szerint harapható ez is, csak nehezen. Hát nem tudom, puding próbája az evés. Szóval, úgy döntöttem hogy csinálok egy elég hosszú előkét, hogy ha esetleg szálasodik vagy elnyírják, akkor csak le kelljen vágnom, és új fület kötni rá.

ket-zsinor-osszekotese.jpg

Nem akartam forgózni közvetlen a fonott, és a kevlár között, úgy hogy kerestem egy eléggé erős kötést.

Eredmény?

     A wobblert egy fába akasztottam, és ami a csövön kifért tépni kezdtem amíg a bot engedte, és a fék meg nem indult. Nem jött szét, úgy hogy remélem nem lesz probléma vele. A wobbler természetesen kapott egy 11kg teherbírású forgó+kapocs felállást, hogy nagyjából a fonott tekeredését és a csomódobálást csökkentsem, ami a mai napig gondot okoz, hogy ha nagyon elkalandozok a természetben a tekintetemmel...

13511-109-p1.jpg

"Balzer Bloody Minnow 0.7m, 7cm, 8g."