Előke, vagy nem előke...ez itt a kérdés.

Szóval, rengeteg oldalt túrtam már fel emiatt...

Drót előke, fluoro előke, és társaik. Hogy melyik a jó? Szerintem nem tudom. :') A hideg vízre való tekintettel amíg nem volt meg a fonottam addig 0.20-as fluoro carbon-t használtam főzsinórnak (kezdő tudatlan, tessék elnézni) nem szakad, hiába merev, és jó a kopásállósága. Valamint tökéletesen eltűnik a vízben. (De komolyan, alig látni.) Oly annyira, hogy a csukák egyedül álló eltévedt halacskának nézték a wobbleremet.

Viszont, a versenyre való tekintettel vetettem magam az internet hullámaiba, és találtam meg ezt a két csodát:

00063087.jpg

Bizony, bizony. A Nevis gyártja őket. A kék csomagolású 19-est már volt alkalmam használni, és igen, pont akkor volt a Dunás eset, amikor az volt fent. Finom, és nem merev, tökéletesen használható. A zöldről még egyenlőre nem tudok semmit mondani.

 

De most akkor mi is van azzal a fluoro előkével?

Sokan ajánlják előkének. 0.25 felettieket a legfőképp. Előnyös a balinokkal szemben, ugyan érzékeny kis majmok és mindent észrevesznek. (Legalább is, én így tudom.) Valamint, harapás állóak a vastagabbak. Hát nem tudom. Szerintem könnyebb harapni mint egy fonottat. Szerintem. De biztos jó, mert elég sokan használják.

960075_big.jpg

(Ez volt fent egy ideig 20asból, nekem bevált. Legalább is.)

 

Végül, utolsó mondatokban....nyáron a fluoro-t biztos fogom használni a Dunán balinok végett. Rengeteget szoktam látni. Viszont mivel féltem a "kedvenc" wobblereimet, így minden féle képpen lesz fent előke, hajó, ha nem jó a vége. :) Haladni kell a korral...