Üdvözlet!

Ez az első bejegyzés ezen a...blogon? Mondjuk hogy igen.

    Ez az oldal azért jött létre, hogy akit érdekel, végig tudja követni a kezdő pergető pályafutásomat. Idén januárban vettem a fejembe, hogy most aztán tényleg belekóstolok a dologba. Mint első bejegyzés, ezért el is mesélem, hogy miért. :)

    Kiskorom óta horgászok, apu által ragadt rám, végül bátyám vitte tovább a fanatizmusomat. (Igen, női horgász vagyok, most lehet pislogni.) Match, feeder stb, semmit se vetek meg, de többnyire csak hobbi horgász szinten űzöm a dolgot. Nagyon régen kaptam egy pergető botot, egy Spro-t 10-40grammos, egy butácska orsóval. Nagyon ritkán dobáltam vele, de egyáltalán nem komolyan. De tetszett a dolog. Végül idén bátyám jóvoltából beneveztem egy Női Parti Pergető kupára ami idén lesz Áprilisban, mert mé' ne? :D Na, innentől kezdve ment "szenvedés" hogy új felszerelés kell. Eléggé hosszas tortúra volt...mind a bot, meg az orsó, és a zsinór is. De végül ilyen kis "kezdő" felszerelés lett belőle:

  • Cormoran Red Master Drop Shot bot a maga 3-30grammjával, és rendkívül érzékeny spiccével.

(Imádom! :D Azért drop shot, mert az előző bottal amit kaptam szinte semmi mozgást nem éreztem, és kikötésem volt a finom bot. Nem mellesleg, a Drop Shot is a pergetés egy válfaja, amit ki is próbáltam már, kevés sikerrel.)

  • Egy Daiwa Shinobi 0.12es fonott zsinór. (Tökéletesen szuperál.)
  • És egy Abu Garcia Cardinal 52 FD orsó.

Mi az eredmény? Egy nagyon finom, könnyű és kezes kis szett. Irtó gyors reakcióval (és tényleg, minden rezdülést, koppanást, érezni vele). Pont, amire szükségem van. :D

      Miután meglett, úgy döntöttem, hogy még verseny előtt kipróbálom, és (talán) hat alkalomból háromszor sikerült is rablót fognom, egy és ugyan azzal a wobblerrel ami a szerelmem lett. (Egy Salmo Minnow 6F-ről mesélek.)

dsc_1568.jpg

Nos, kezdésnek ennyi. A többiről majd részletesen, illetve minden egyes alkalomról majd, amit parton töltök, beszámoló készül. :)

Üdv: Sedion, a rablók réme.