Cseburaska. A számomra új "cucc".

Legalább is, nekem a mai napig ismeretelen dolog.

 

Csak onnan jutott eszembe, hogy rendet raktam a Daiwa wobbleres táskában. Még a versenyen nyertem a hozzá való ólmot, de a mai napig nem tudtam, hogy valójában mire való. Elvileg, sügérre, süllőre, meg ha minden igaz akkor csukára is jó.

Elvileg.

Nos, az ólmon szabadon mozgó gumihalról beszélünk, amiben szintén van horog. (Ingyen kaja nincs.) Vélhetően ki fogom próbálni, csak még kell pár cucc hozzá.

photo_php.jpg

Ha jól értelmeztem a dolgot, akkor a gumihal így sokkal szabadabban mozog, és fincsibbnek tűnik. (A rablóknak biztos.) Több féle ólom is kapható hozzá, nekem például egy lapított formájú van. Na, jó, több.

4.jpg

 

Én megmondom őszintén, mindig is óckodtam az új dolgoktól, de pl: a flat method feeder szett tökéletesen bevált. Tehát ki tudja alapon egy próbát ez is megér. :)