Nőket a partra!

Lerágott csont, de annyira még sem.

A horgászat a mai napig az a sport, hobbi, aminek egyre többen kezdenek hódolni. Fiatalok, idősek, öregek...fiúk. LÁNYOK.

Hogy miért emeltem ki?

Mert izgalmas téma, főleg számomra, mint női horgász. A mi kedvenc tavunkon ha látok is lányokat-nőket, ők általában napfürdőznek, vagy bogrács körül sündörögnek, esetleg a gyerekek után kocognak, akik tücsköket kergetnek a méregzöld fű tövében. De akadnak kivételek, sőt nem is egy.

Akik botot fognak órákon át ácsorogva. Csaliznak, etetnek... harcsás felszerelést állítanak össze. Csónakból horgásznak a Tiszán...

NOS...miért a Nőket a partra! lett a bejegyzés címe?

Először is, mert igenis rá lehet venni őket, másodszor is, IDÉN is lesz Női Parti Pergető Kupa, előre láthatólag Április 24.-én Kalacsi János szervezésében.

12540912_1278657825495345_1582838464905704708_n.jpg

Na de...

1. Hogyan csaljuk ki a lányokat?

Rózsaszín. Most találkoztam össze egy ilyen dologgal az egyik csoportban. :D és szerintem ez tök jó ötlet. Nekem elég lenne egy narancssárga szett, és akár megfürdök a hallal együtt is...

Szóval!

Rózsaszín bot, orsó, damil.

Harcold ki, hogy fogadjon veled... igen, jól olvasod.

"Jól van, ha tudsz szerezni komplett rózsaszín szettet, kipróbálom."

Nincs ötleted? Én adok.

Google: Lotus rózsaszín horgászbot.

Google: Okuma Pink Pearl. /Pergetőszett/

------

Ha ez nem megy, csak vidd el magaddal nyáron, és akassz egy halat, Add a botot a kezébe, de ne akard hogy megfogja a kifárasztott halat. (Komoly lelki traumát élhetnek meg egyes lányok a nyálkás pikkelyes felület végett.)  Legyél rá irtó büszke, és ne felejts el türelmes maradni. Ja, a közös képek se maradjanak el, és a folyamatos feltöltésük a facebookra. Viseld el ezt is a cél érdekében! :D

Ismételd!

2. Ha beleszeretett a horgászatba: pergetés.

Ha egy kicsit szeretnéd benne a versenyzés izgalmát előcsalogatni, akkor nincs más dolgot, mint ellátogatni a http://kalapeca.eu/versenykiirasok.html oldalra, és figyelni a minden év áprilisában megrendezett Női Parti Pergető kupát, amire én idén is menni fogok. (Reményeim szerint.)

És mert persze nálam van a vándorkupa. :D

 

dsc_0027.JPG