Nők a parton.

Nem csak a pergetésről.

A misztikus női horgászok.

Belefutottam már igen, e héten kétszer is a parton. Sőt sokkal többször is, de ezek a frissen történtek. :D

Első:

-Ő a húgod? :O És perget? *vigyorog mint a tejbetök* - szembestég tulaj srác.

- Aha, oda mehetsz, szerintem csak a bokor felőli részen dobál.  - bátyám.

Csak, 2-3 nappal ezelőtt kint voltak velünk szemben, azt hiszem pont ő meg a haverja, amíg én 8 ponttyal zártam a napot este 8kor, ők fogtak hármat, és látták is. Lehet csak a pergetés szúrt szemet. 0.o

Előtte  meg  két új napijegyes a tavon, kérdezősködtek mit merre hogy, de pergető bottal a kezemben voltam épp a szokásos helyemen, szanaszéjjel pakolt wobbleres tároló dobozokkal. Az idősebbik uraságnak nem szúrt szemet na de a fiatalabbik...

Én miért csodálkozok ezen?

   Egyrészt, nekem természetes, mint az is, hogy informatikai papírom van, és szoktam "kockulni". Másrészt, nekem furcsa, hogy ezen vannak akik meglepődnek. A Női Parti Pergető kupa bizonyíték arra, hogy nem mítosz a női horgász, és igenis jól esett látni, hogy nagyon sok nő perget, vagy amúgy űzi a horgászat más ágait is rajtam kívül.

asztaasz.jpg

(Egyszerű patronos saját kézzel faragott úszóval pontyozás.)

Valamint, én úgy vettem észre, hogy a nők valamiféle misztikus energiával bírnak ezen a téren. Akkor is képesek halat fogni, amikor már a férfiak nem. Vagy csak fogja magát kitalál valamit, elsétál egy bottal és visszajön egy csukával. Úgy mint én a Tiszán kicsinek.

10352278_896303167062576_6154169779074980262_n.jpg

(Kívánj hármat..."Én azt kívánom hogy engedj vissza." - kárász)

Szóval kedves srácok, urak, veteránok... ha az "asszony" még nem fertőződött meg, hát tegyetek róla, főleg ha van hajlama rá, és nem néz undorral a halakra. (A kárászok nem nyálkások... a pontyok se annyira. A süllő meg főleg.) Hátha sikerül olyan szereléket kitalálnia, ami meg se fordulna a buksitokban, és a tó legnagyobb halát akasztjátok meg vele.

263105_232549120104654_3279696_n.jpg

(8as harcsa,talán két éves késő nyári kép, persze hogy tilalom utáni. Saját sufnituning szereléssel.)

Szóval, hajrá! :)