Mágikusságosság!

...és Isten megteremté a kétségbeesett pergetőknek. Kik soha fel nem adék, de a pikkelyesek akkor is tudnak valamit.

*dobpergés*

A Drop Shot!

Bizony.  A Drop Shot. Mindig midenféle körülmények között lehet vele halat fogni. De a mi tavunk elromlott. Vagy felmondtak rablók... vagy teli dobálták csak rablóra mérgező tablettákkal. Vagy béna vagyok... vagy ők bénák.

Az utolsó előtti jobban hangzik.

dsc_0797.jpg

(Nem, nem csak a sárgát próbáltam, akad nálam sneci mintás kisebb drop shot gumi is, meg mégtöbb.)

 

Sügérre, süllőre, csukára...bármire attól függ mit tesz fel az ember. (Nálam tök mind egy volt, max strandoltak egyet a gumik, úgy is meleg volt a víz.) Aztán meguntam, és a sügeres pici twisert leszedtem, és felcsontiztam a horgot. (Keszegező horog volt felkötve fluoro előkére, annyira pici volt a twister, hogy pont elég volt rá.) Láss csodát! Mi jött? TÖRPEHARCSA. De, most nem ez a lényeg. A tűspicc miatt tényleg vicces volt bevágni neki, amikor eszeveszetten tépte a bot végét. :D Meg hát, amúgy is drop shot botom van... csak ezt teliberakták a halak. A törpék nem. Ők szerették. Főleg a csontit. Lehet kisebb horog kellett volna, és keszeget is bírtam volna fogni...

Szóval, a Drop Shot módszer, totál univerzális, és tök jó móka. :D