Élményhorgászat Maconkán...

Nos hol is kezdjem... talán ott, hogy előtte lévő nap nem túl sokat aludtunk tesómmal. Azért is, mert új tóra mentünk, meg azért is, mert nem tudtuk mi fog várni, és mert találkozhattunk a Pecatúrásokkal.

Igen, velük! :)

Szóval reggel a gps piszkálás után úgy bő egy óra alatt értünk le Maconkára. Pár percre utánunk érkeztek meg Kalacsi Janiék (ú nézd, kocsitesók! :O Opeljük van!) Miután átnéztük a tó térképét még a kapunál, begurultunk a halőrházhoz, ahol eligazítottak minket. Melyik tavon, mit lehet fogni.

Csapó-csíkos-fekete sügér, kősüllő, fogassüllő, csuka, harcsa, és társaik találhatók a tavakban. (52 féle halfaj él benne összesen :D)

Amik gyönyörűen elkerültek minket majdnem egész napra. Jani tudott akasztani egy gyönyörű süllőt, és bátyám is,ami le is akadt a partnál, egy kemény 500Ft-os!! Goldstar wobblerrel. Mind ezt még a reggeli órákban. Utána jogosan mondhatom hogy beállt a víz. Négyen pergettünk mindenki más-más fajta wobblerrel, gumival, villantóval, és társaival, de egyetlen egy sügeret nem tudtunk kihalászni nem hogy mást, ami azért lett volna fontos, mert nem ártott volna mutogatni valamit a Pecatúra kamerájába is. Felmentünk a tárózó befolyójához, hogy ott aztán majd jól megtépnek minket a halak! Megtéptek, de nem a halak, hanem a kövezés :D Minden esetre, azért próbáltunk bevetni mindent, körbesétálni a tavat jó párszor, váltogatni wobblert, gumit, színt, méretet, de nem akarták az igazságot. Ezért hát úgy döntött Zsolti, hogy beszélgessünk kamera előtt, de közben pergessek hátha azért valami még is csak sikerül.

Vagy nem. :D

Az interjú után még maradtunk azért, hátha az órák megváltoztatják a halak véleményét, de ők egyáltalán nem így gondolták. :/ Délután 3 óra körül búcsúztunk el Janiéktól, és még előtte a Pecatúrától, nem letörten, mert hát, van ilyen a horgászatban, nem csak rablók terén. (megjegyzem, nagyon ramaty idő volt.) de azért szívesen megnéztem volna egy csíkos sügeret, mert még életemben nem találkoztam egyel sem. :)

Mind ezen kívül, nagyon szép tó rendszer, és biztos vagyok benne, hogy tényleg rengeteg élményt lehet szerezni itt, csak nem mind egy, hogy milyen időben megy az ember. (Főleg mert Jani mesélt egy itteni pergető versenyről, amin a harcsákat nem számoltak, de még is szinte megakadályozták a csukák, és a süllők vadászatát.)

Röviden,tömören, ennyi lenne.

VISZONT,  november 22.-én ismét versenyre áll az idő, Kalacsi Jani által, úgy hogy megyünk oda "bulizni" a Tőzeges-tóra. :)