Monitor Peca

Igen, itt a Tél.

 

   De nem az a fajta tél, ami tavaly volt, hogy nem volt időnk levágni a nádat a partszélben, mert beszakadt a bal lábam alatt a jég, és combközépig megfürödtem. Ó nem... ez az a tél, amire vártunk, vártam. A bogárgyilkos, a fogcsikorgató, a jég, és hó csalogató. Ilyenkor kerülnek elő a régi képek a fogásokról, a tavaszi youtube videók... és itt meg is szeretnék állni.

   Ilyenkor van alkalmam arra, hogy jobban körbenézzek a neten. Pár horgászwebshopban már belefutottam a felszíni csalikba (jómagam is faragtam pár wtd-t) olyanokba, amiket ha akarnék se tudnék kifaragni. Ha be lennék rúgva sem. :D

15391333_1872243823011106_7518405241596811781_o.jpg

 

Ilyen például a Savage Gear (REKLÁM) Suicide Duck-ja, amibe ma futottam bele. Tudom, hogy van belőle egér, vagy patkány vagy milyen imitáció is, de én nem ezért akadtam fent rajta. Mivel a tavasz magával hozza a ragadozók éhes gyomrát is, és vele együtt a mogorva mohó harcsákat is, arra vetemedek, hogy beszerzek egy ilyet. Még ha nincs is olyan cuccom hozzá... nem baj botot még úgy sem törtem. :P Szóval!

  A tónak, ahová járunk nem egy olyan része van, ahol nádcsomók között, egy méteres vízben, az iszapba cuppantja magát a harcsa, és arra úszik a csuka is. Rend szerint, az ilyen helyeken tűnnek el a kiskacsák. Sajnálatos módon voltam már ennek szemtanúja. És mivel nálunk nem ismeretes a pergetés, sőt... semmiféle felszíni kisállat imitáció használata, ezért ki merek dobni kerek 5ezer? (valahogy annyi) papírt érte... talán megéri.

maxresdefault.jpg

HAladjuNK is tovább. Idén az év első és utolsó áprilisában, ismételten lesz egy nevezetes verseny ami azért jó, mert már nem lesz se hó, se jég. Csak sok szél felhő, meg talán eső is...

Április 23. Az Amazonok Harca. A 8. Női Parti Pergető Kupa.

 

   Ami már csak azért is érdekes lesz, mert van két nővérem, az a két nővérem, akik indulni fognak rajta velem együtt. Noha egyikük inkább lovas, mint horgász, azért régebben még ő is botot ragadott... ennek fejében erősen gondolkodok azon, hogy melyik csali fog könnyebben szakadni nála. Jaj de gonosz!

"SZŰZ KÉZ NYER!"

 

Végezetül, csak hogy ne szenvedjek egyedül így jég beálltánál: