Más szemmel nézve.

Visszagondolva az amatőr versenyekre...

és újból át futva az élményeken, az ember már arra a pontra jut, hogy nem számít a helyezés.

Hogy miért mondom ezt? Mert ez így igaz. Az első versenyemen 80%-ban izgultam azért, hogy vajon hanyadik leszek, most viszont erről szó sincs már. :) Felállítottam egy fontossági sorrendet, illetve egy olyat, ami NEKEM teljes mértékben lényeges, és igaz:

1. A részvétel. (Fontos, és maga az érzés is jól esik, hogy részese vagyok egy eseménynek, amin más versenytársakkal is osztozok.)

2. Fogjunk halat! :D ( A második fontos dolog, ha már sikerül egyet horogra csalni rendszerint már nem izgulok. Sőt, onnantól kezdve hatalmas koncentrációval csak velük vagyok elfoglalva.)

3. És végül örülj! :) ( A napért, a saját teljesítményedért, a gyönyörű halakért, és azért, hogy egy tökéletes napot zártál, egy csodálatos tavon, legyen az akárhol.)

+4. Ha helyezést értél el. Egy jel, hogy valamit jól csináltam. :D

 

Valamint:

Egy kis reklám, mert Kalacsi Jani versenyei a legjobbak :D

http://www.kalapeca.eu/versenykiirasok/145-tapiomente-bajnoka.html

Igen, a nevezés lezárva, de aki arra jár, vagy közelben van, bőven megéri benézni. :)

tapiomente_bajnoka2.jpg