Kalandos új terep-Armadillo pergető kupa.

Helyszín: Lajosmizse, Füzes-tó

Nap: 2015.10.18.

------

Fekvés: előtte való nap éjfél+30 perc.

Ébresztő: Aznap hajnali 4.30

------

Felszerelés:

  • Cormoran R.M Drop shot+Abu g. orsó, Shinobi D. fonott.
  • Alcedo Modularis Spin+Ryobi Ecusima+Trabucco monofil
  • Okuma Pink Pearl+Okuma+ mittudoménmilyen monofil már.

   Kezdjük ott, hogy verseny előtti nap este 11kor kerék csere volt a kocsin, mert eresztett a jobb első. (Jobb később...) A pótkerék le volt eresztve (mermérne?) úgy hogy egy gyors pumpálás után helyet foglalt a jobb első sziszegő kerék helyén reménykedve abban, hogy nem fogja szanaszéjjel rázni a kocsit út közben.

dsc_2025.jpg

   Hajnal fél5ös kelés után, és 20 percnyi utat bírt nagyjából a GPS a kocsiban, szóval a Sanyikámat (Sony Xperia Neo, szintén GPS használat) kellett bevetni. Szerencsétlen hiába mondta mi merre, hány méteren belül van, milyen irányban, akkora volt a köd, hogy ha párnába töltöm, simán elalszok rajta. Kétszer majdnem benéztünk kemény 40km/h-val két kanyart, mert idézem "Kukacot nem látok baszod..." volt egész úton a helyzet. Tehát, az 1 óra 20-30perces menetidő kirúgta magát több mint két órára, amiben a GPS is hibás volt valamint először rossz tóra is mentünk. (nem a Sanyi a hibás.)

Mivel lövésem se volt, hogy hol a túrórudiban van a Füzes-tó, inkább felhívtam Janit.

- Bethlen Gábor u. 13. A Haldorádó nem jó tó. :D

- Oké, akkor érkezünk!

Nos. Nem hogy tó nem volt ott de pocsolya sem. Aranyhallal. Ekkor bátyám már az idegein szambázott, mert hogy 20 perce kerestük a tavat, végül bevillant holt kómás fejjel, hogy én láttam egy piciny pirosas táblát fehér "Füzes-tó" felirattal a fő úton. Egész aranyosan, és kacérkodva ücsörgött jó magasan egy kerítés sarkán. "Ménemszóltálelőbbmostnemkésnénkannyit!"

Nem, nem késtünk, és a tó is megkerült. Mint utóbb kiderült Jani fejét is átvágták mert hogy Görgey Artúr utca! kellett volna... (Mámind1.)

dsc_2030.jpg

(Rövidítés következik:)

(Megjgyz: a tóba telepítve lett ragadozó, 5 mázsa.)

Sorsolás, kicuccolás, hely foglalás. Minden tök szép és jó. A tó is hangulatos, nagyon barátságos. Meglátni és megszeretni. Ésakkoraztán hangjelzés és csapjunk bele!

Első két óra a szokásos módon telt el. Én miért nem fogok halat? Szeretném megemlíteni, hogy ez alatt az idő alatt se én se tesóm egy büdös rávágást se kapott ajándékba egy haltól se. De majdnem 5-6 percenként fogtak két kézre mellettünk. De komolyan... Végig dobáltuk a létező összes wobblert (jobb szeretem őket) pár gumihalat ami a kezembe akadt, de semmi. (Halkan megjegyzem, azért a mellettem jobbra lévő versenytársammal sikerült a víz alatt összeakadnunk, de az nem számított bele a fogásba :C )

Nem sokra rá megtört a jég!

Tesó akasztott Salmo Minnow-al láb előtt egy jó 2-3asnak kinéző csukát, de le is fordult. Aztán még egyet ami úgy 3,5 lehetett, de (szintén szabaddá tette magát, a keményre állított fék miatt), egy büdös nagy elefánt alázó citromsárga Balzer villantóval,  meg még egyet ami szintén verte a 3 kilót... és szintén lerázta magáról a horgot. Akkor kezdtem átgondolni az életem. Meg nyugtattam magam, hogy csak kezdő vagyok, nem sokat tudok a pergetésről, van még mit tanulni, év elején kezdtem el... blabla. Aztán felraktam egy citromsárga nimfát. Mert miért ne? Ha már van. Nem? Harmadik dobásra láb elé, apró rázásra reagálva bevágás.

 

dsc_2046.jpg

(Vagasky Nimfa)

45cm első csuka.

Aztán rájöttem miért. Türkiz halvány zöld zavaros víz. Ilyenkor vaksik kicsit. Élénk szín kell! Ezen felbuzdulva jött egy 54es is, aztán kezem ügyébe akadt egy fehér Berkley gumihal is. Tesó parttól nem annyira messze (lábujjelé) dobált a elefánt alázóval mielőtt botot cseréltünk (imádom azt a botot, nekem is kell! D: ), úgy hogy fogtam és elkezdtem csak úgy húzgálni a fehér gumit a part szélében, mert a Modularist nem terhelte meg annyira, mint a drop shotot. Hosszas percek után agresszívan martak rá, és került partra egy izmos küzdés után egy 87 centis szörnyeteg. (ennél csak a stupekos 96 centis volt nagyobb :D )

dsc_2054-1.jpg

(Berkley gumihal-fehér színnel/ 87cm csuka)

Az utolsó másfél óra előtt még vissza szereztem a botomat, és nimfáztam, aminek eredménye képp jött egy kis gyerek csuka. Pusztán 3centivel volt nagyobb az elsőnél.  Fennmaradó időben sajnos beállt a tó, nem volt kapás és a MÉRLEGELÉS! ordítása is alább maradt.

ÖSSZEGZÉS:

Tesónak 3 leakadása volt, és mind a nagyobb kaliberű csukafikból származott.

(hajunkat téptük egy kicsit)

Nekem négy halam lett, de az is össze vissza csali cserélgetés árán:

dsc_2058.jpg

Komolyabb helyezést nem értem el, de nem érdekelt, mert a nyári verseny után, ez már igazi királyságos fogás volt, és dúskált az adrenalinban. Tény és való a női versenyzők között, ha külön vesszük, harmadik lettem, de ha egybe vesszük a dolgot, akkor az első húszban is benne vagyok, ami 4 csukával azért nem rossz teljesítmény! :D

(59 versenyzőből a 13. helyen végeztem, ami szintén tök jó dolog! :) )

dsc_2077.jpg

 

De nem adom fel, mindig kell tanulni valami újat, és ebben a csukák-süllők-sügerek-balinok-harcsák a legjobb tanárok.

Köszönettel minden támogatónak, és Kalacsi Janinak!

Valamint gratulálok minden versenyzőnek a helyezésekért! :D