Amikor nem a bot járja meg...

Akkor mi más?

    A boton kívül nem csak más maradhat alul a halakkal szemben. Ha pergetésről beszélünk,  jogosan merül fel a kérdés az olcsóbb wobblerekkel szemben, a horog, és a karika minősége. A pergetők között az első szabály: 

Mindig-cserélj-horgot-és-karikát...

Főleg, ha tényleg nem minőségi a dolog. Én viszont mellőztem a dolgot...miért? Mert nem volt semmiféle akció a víz alatt az olcsó wobblerre, így aztán nem is láttam szükségét ennek. Viszont a Flat wobin a Dunai kapás óta erősen gondolkodok. Olvastam pár helyen, és képeken is láttam az otthoni teszteken a gyári wobblerek horgainak és karikáinak a tesztjét, hát, rosszul lettem amikor egy-két helyen láttam hogy néznek ki egy erősebb erőltetés után. A karikák szétnyíltak a horgok meg kihajlottak eléggé rémes módon.

Milyenre? VMC! Nem reklám...bátyámmal szoktam járni harcsázni, éjszakára is, és stupekre VMC (3szoros erősítésű) horgot használ. (meg úgy az összes harcsás felszerelésre,de hal nem maradt le.)  De persze, vannak más márkák is, de mi ezt használjuk, ez a bevált.

  Úgy hogy, senki ne felejtsen el cserélni minden-féle-fajta-képpen, ha "olcsóbb" pl: Gold Star... wobblert vesz. (Nem mindig a drágább a jobb...ezt ne felejtsük el.)

 

p1160017-1024x768.jpg